Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

.

Formularz likwidacja srodka trwalego.docx

Formularz likwidacja środka trwałego służy do wyrejestrowania z wpisu rejestru środków trwałych danego przedmiotu. Dokument zawiera miejsce na nazwę i numer środka trwałego, nazwę komórki likwidującej przedmiot, orzeczenie komisji likwidującej, datę rozpoczęcia likwidacji, podpisy komisji, decyzję komisji, podpis dyrektora. W drugiej części dokumentu znajduje się miejsce na księgowe aspekty likwidacji takie jak numer księgowania, konto dłużne i dostające, datę wpłynięcia oraz podpisy i uwagi Gł. Księgowego.

Str. 1

Rozmiar: 20,8KB

Pomoc w pobieraniu pliku znajdziesz w dziale FAQ

Drogi Internauto pobranie tego pliku z naszej strony zajmie Ci około 1 minuty, wystarczy wypełnić poniższe pola i dokonać wpłaty ( systemy płatności dostępne w Naszym serwisie gwarantują natychmiastowe wykrycie wpłaty 24/7). Dziękujemy !!!
Podaj nazwę dla Twojego nowego konta.
Taki adres e-mail już istnieje, zaloguj się.
Adresy e-mail nie są identyczne.
Hasło nie może być puste.
Hasła nie są identyczne.
Opłata za pobranie pliku.
Wybierz formę płatności a następnie kliknij "Pobierz Plik" na dole tej strony, system w następnym kroku automatycznie wykryje Twoją wpłatę i pozwoli Ci pobrać plik.